DASMED

al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 143

92-301 Łódź

Pracujemy dla Ciebie
24 godziny na dobę

+48 517-333-173

wew.1 ➜ Transport Medyczny
wew.2 ➜ Zabezpieczenie Medyczne
wew.3 ➜ Obsługa służb

DASMED Senior+ – Spokój dla Rodziny, Opieka dla Seniora

Mieszkasz daleko, a Twoi bliscy są w Łodzi? DASMED Senior+ to nowoczesne rozwiązanie, które zapewnia bezpieczeństwo i bieżący nadzór nad zdrowiem Seniora – nawet jeśli dzieli Was kilkaset kilometrów.

Kompleksowa pomoc medyczna dla Seniorów – gdy Ty nie możesz być na miejscu

Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy członek rodziny może codziennie czuwać nad zdrowiem starszej osoby. Dlatego stworzyliśmy usługę DASMED Senior+, która pozwala rodzinie mieć pewność, że w razie potrzeby Senior nie zostanie sam.

Nasze działania są szybkie, profesjonalne i transparentne – na każdym etapie informujemy rodzinę o sytuacji zdrowotnej bliskiej osoby.


Co oferujemy?

🩺 Interwencje medyczne w domu Seniora
Gdy coś niepokoi – np. Senior nie odbiera telefonu, wystąpiło podejrzenie upadku lub złego samopoczucia – wysyłamy wykwalifikowany zespół Ratowników Medycznych DASMED, którzy:

  • sprawdzą stan zdrowia pacjenta na miejscu,

  • pomogą w bezpiecznym podniesieniu chorego w razie upadku,

  • ocenią ogólny stan,

  • zweryfikują przyjmowanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza,

  • zdecydują, czy jest potrzeba transportu do szpitala (SOR).

🚑 Decyzja o przewiezieniu pacjenta na SOR jest podejmowana wyłącznie wtedy, gdy istnieją ku temu rzeczywiste medyczne przesłanki.  Wszystko odbywa się bez zbędnej zwłoki, nasz Zespół tworzy dokumentację medyczną (Karta Medycznych Czynności Ratunkowych) i na jej podstawie transportuje Seniora na najbliższy SOR po konsultacji z Dyspozytorem.


Kiedy wezwać Pogotowie Ratunkowe (Państwowe Ratownictwo Medyczne)?

Pogotowie wzywamy w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia życia, takich jak:

  • Utrata przytomności
  • Zaburzenia świadomości
  • Drgawki
  • Nagły, ostry ból w klatce piersiowej
  • Zaburzenia rytmu serca
  • Nasilona duszność
  • Nagły ostry ból brzucha
  • Uporczywe wymioty, zwłaszcza z domieszką krwi
  • Masywny krwotok z dolnego odcinka przewodu pokarmowego
  • Masywny krwotok z dróg rodnych
  • Gwałtownie postępujący poród
  • Ostre i nasilone reakcje uczuleniowe (wysypka, duszność) będące efektem zażycia leku, ukąszenia, czy użądlenia przez jadowite zwierzęta
  • Zatrucia lekami, środkami chemicznymi czy gazami
  • Rozległe oparzenia
  • Udar cieplny
  • Wyziębienie organizmu
  • Porażenie prądem
  • Podtopienie lub utoniecie
  • Agresja spowodowana chorobą psychiczną
  • Dokonana próba samobójcza
  • Upadek z dużej wysokości
  • Rozległa rana, będąca efektem urazu
  • Urazy kończyny dolnej, uniemożliwiające samodzielne poruszanie się

W wielu przypadkach, z którymi zgłaszają się do nas rodziny, sytuacja nie wymaga interwencji Państwowego Ratownictwa Medycznego – ale wymaga szybkiej reakcji i profesjonalnej oceny, którą zapewnia DASMED Senior+.


Codzienna opieka i profilaktyka – w domu Seniora

👩‍⚕️ Możemy wysłać do Seniora Ratownika Medycznego lub Pielęgniarkę, którzy wykonają:

  • zmianę opatrunku,

  • zdjęcie szwów,

  • kontrolę ciśnienia tętniczego,

  • pomiar poziomu glukozy i saturacji,

  • wykonanie EKG z interpretacją.

To wszystko – bez konieczności transportu do przychodni czy szpitala.


Przejrzystość i elastyczność – zawsze w kontakcie z Dyspozytorem DASMED

📞 Wszystkie szczegóły – w tym koszty – są każdorazowo ustalane przez Dyspozytora Medycznego DASMED na podstawie zebranego wywiadu. Dzięki temu masz pewność, że usługa będzie dostosowana do faktycznych potrzeb Seniora i sytuacji.


Z DASMED Senior+ masz pewność, że ktoś czuwa – nawet jeśli nie możesz być blisko.

Zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania i zaproponujemy indywidualny zakres opieki.


Prawo do wizyty domowej w ramach NFZ

Jeśli lekarz podstawowej opieki zdrowotnej odmawia wizyty domowej, warto wiedzieć, że:

  • Pacjent ma prawo do wizyty domowej, jeśli stan zdrowia uniemożliwia mu dotarcie do placówki medycznej.

  • Odmowa wizyty domowej powinna być uzasadniona i odnotowana w dokumentacji medycznej.

  • W przypadku problemów z uzyskaniem pomocy medycznej, można zgłosić to do Narodowego Funduszu Zdrowia, np. dzwoniąc na bezpłatną Telefoniczną Informację Pacjenta: 800 190 590.